پاسخ به پرسشهای متداول

بازدید: 712

 

پرسش و پاسخ
Caption

- آیا شما فروش حضوری هم دارید؟ خیر کلیه فروشها فقط بصورت آنلاین و با ثبت سفارش امکان پذیر است.

- آیا می توانیم برای دریافت کالای سفارش داده خود مراجعه و آن را دریافت نمائیم؟ خیر. کلیه خریدهای عزیزان با پیک یا پست ( بنا بر انتخاب یک از این دو گزینه در فرم ثبت سفارش ) ارسال خواهد شد.

- هزینه ارسال با پیک چقدر است ؟ هزینه پیک را شرکتهای حمل با توجه به آدرس خریدار اعلام می کنند و بصورت پس کرایه درب منزل از خریدار اخذ خواهد شد.

- هزینه پست پیشتاز چقدر است؟ هزینه پست پیشتاز با توجه به محل سکونت و آدرس اعلام شده از سوی خریدار و وزن بسته وی در هنگام ثبت سفارش بوسیله سیستم اعلام و به بهای کالا یا کالاهای درخواستی اضافه و اخذ خواهد شد.

- چگونه سفارش خود را پیگیری نمایم؟ در صفحه اصلی فروشگاه نرولی با کلیک روی پیگیری سفارش ویا آیکون آدمک در سمت چپ صفحه و با وارد کردن کد خرید ، سفارش خود را پیگیری و از وضعیت آن مطلع شوید.

چگونه از وضعیت بسته پستی خود مطلع شوم؟ پس از ارسال کالا یک شماره مرسوله بوسیله پیامک برای شما ارسال خواهد شد و شما می توانید با وارد شدن به سامانه پیگیری مرسولات پستی و وارد نمودن شماره مرسوله در کادر مربوطه از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

آیا شما شعبه و نمایندگی هم دارید؟خیر نرولی در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی ندارد.

 

بازخوردها